Брендинг— створення та популяризація бренду компанії, її стилю та системи цінностей. Основна мета брендингу – донести до споживача послуг компанії суті пропозиції, того, чим конкретна компанія займається, що виділяє її серед конкурентів.
Приклад вживання
Єдиний фірмовий стиль, брендинг, корпоративні елементи – все це викликає довіру в споживача, така компанія в його очах стає серйозною та сильною.
Брендинг це процес (в ширшому сенсу індустрія) створення бренду, себто візуальної репрезентації, що передаватиме певні риси продукту, послуги. Вибрав для основи слово ява, бо це є перший досвід взаємодії (поява) або припущення про можливий вигляд (уява). Обидва підходять до тями бренду.
Можливо трохи широко.
Брендинг це процес (в ширшому сенсу індустрія) створення бренду, себто візуальної репрезентації, що передаватиме певні риси продукту, послуги. Вибрав для основи слово ява, бо це є перший досвід взаємодії (поява) або припущення про можливий вигляд (уява). Обидва підходять до тями бренду.
Можливо трохи широко.