Зі словника ж.
Та я бачу, й усе ж. Не ясна є точна функція/призначення/мета тої конструкції, крім того, що вона є "противага до заднього кінця прольотної будови)". Коли так, то та "функція" є хіба пасивна. Французьке джерело визначення (Википідия) пише, що то є "того самого призначення [що avant-bec], але з заду течії, ниже течії ("l’arrière-bec joue le même rôle en aval (contre les mêmes éléments refluant)." fr.m.wikipedia.org: Bec (pont)). Инше джерело пранецькою (https://www.larousse.fr/dictionnaires/francais/arrière-bec/5407) пише, що то є "виступаюча частина позаду стовпа моста, призначена для 'поліпшення току води'" ("Partie profilée aval d'une pile de pont, destinée à améliorer l'écoulement des eaux."). Чи є в мене що з уявою, та, розуміючи ефективність и потребу avant-bec різати хвилі / тік води, для пом'якшення їх удару по стовпах моста, запобігаючи їх пошкодженню, але з задньої частини ж є тік уже м'якший сам собою, а тим паче після його пом'якшення аванбеком, ні?