"Постать", яка є на "тлі" (на фоні) ігрового процесу і не є головною дієвою особою.
Корінь "тло" та суфікс "-ець".
Бо це "постать", яка є на "тлі" (на фоні) ігрового процесу і не є головною дієвою особою.
Антонім до слова "Ігровий персонаж" (Позначення у відеогрі персонажа, яким керує людина-гравець)
Додайте у варіанти написання:
неігровий персонаж, негравецький персонаж, негральний персонаж, ніп, npc. Сама ледь не додала нове слово, добре хоч в схожі стала додавати "персонаж" і там це випало.
Відрізняється від mob (відеоігровий термін) тим, що NPC має ті самі властивості, що й персонаж гравця, тобто в теорії їм можна було б керувати. Звичайних бовванчиків, які не можуть робити те, що може гравець, не мають інвентаря тощо - не дуже справедливо називати неігровими персонажами. І беріть до уваги не антураж, який NPC створюють, а їхню суть. Це такі самі персонажи, як персонаж гравця, тільки ними керує не жива людина, а "штучний інтелект" комп'ютера.
Ця особа є в грі. Але гравець не може нею керувати.
Її дії прописані творцями гри на перед. Одже нею "керує" рушій гри.