А подвоєння куди зникло? Життєзнавство має бути.
Житє від життя, відство від слова відати, як на мене це слово найкраще підходить бо і коротше і вимова ліпша та має дуже древнє значення знання.
А як вимовити -дств-?
жи-тє-від-ство, житєвід-ство, якщо ви не вимовляєте з великою наполеглою приголосні по типу Д тут проблем взагалі немає. Якщо більше до уподоби "житєзнавство" он унизу є й такий варіянт.
-дств- задовгий ланцюжок із приголосних. Його важко вимовити.
[цтв], [дзтво]
жить (життя)
відь (наука)
Житевід
Житевідець
Житевідь
Житевідун
Це слово означає дещо інше і вже існує, окрім того воно занадто довге. У чому різниця біології та приролознавства показано нижче.
БІОЛО́ГІЯ, ї, жін. Наука про закономірності життя і розвитку організмів. Праці І. В. Мічуріна і його послідовників в СРСР мали великий вплив на розвиток біології всіх країн (Вісник АН УРСР, 8, 1957, 42); Перед наукою стоїть завдання глибокого вивчення питань космічної біології (Фізіологічний журнал, VI, 2, 1960, 158); // чого. Сукупність природних особливостей життя і розвитку рослинних або тваринних організмів. Досконале вивчення біології бур'янів — найкраща основа для побудови системи раціональних засобів боротьби з ними (Вісник АН УРСР, 4, 1949, 26); Біологія бджоли.
ПРИРОДОЗНА́ВСТВО, а, сер. 1. Сукупність наук про природу, які вивчають будову, властивості й перетворення неживої та живої природи; природничі науки. Найновіші відкриття природознавства — радій, електрони, перетворення елементів — блискуче підтвердили діалектичний матеріалізм Маркса.. (Ленін, 23, 1972, 40); Історія розвитку вітчизняної науки свідчить, що російські вчені, які працювали в різних галузях природознавства, здавна зайняли почесне місце в світовій науці (Наука і життя, 11, 1958, 6); Характерною ознакою сучасного природознавства є творчий пошук (Знання та праця, 4, 1970, 6). 2. Навчальний предмет у середній школі, змістом якого є основи науки про природу. Я був учителем вищої початкової школи.. Викладав фізику, природознавство, географію, історію, гімнастику (Олександр Довженко, I, 1958, 14); Учитель природознавства має зібрані учнями зразки місцевих ґрунтів і рослин (Радянська Україна, 13.III 1946, 4).